Fredrick Skrevet 16. november 2016 Skrevet 16. november 2016 Hei, Poster et tilbud til mens jeg husker det. Elektroimportøren har tilbud på noen Nexa produkter som bruker Z-wave. 330 for magnetkontakt og 340 for innbyggings-dimmer er kanskje verdt å ta med seg? IP44 bevegelsessensor for 400. 1 Siter
Moskus Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 Ønsker meg at dette var normal-prisene... Men kanskje jeg skal teste litt. Siter
Actibus Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 Noen som har testa disse på led downlights? Jeg må bruke qubino sin for å få faseavsnitt dimming, ser Fibaro også har kommet med det, men de fleste kjører fasesnitt. Siter
Fredrick Skrevet 17. november 2016 Forfatter Skrevet 17. november 2016 1 hour ago, Actibus said: Noen som har testa disse på led downlights? Jeg må bruke qubino sin for å få faseavsnitt dimming, ser Fibaro også har kommet med det, men de fleste kjører fasesnitt. I følge denne tråden er det Everspring-produkter. Det er kanskje lettere å google med det? Xibriz opplever summing fra sine dimmere, så jeg er litt skeptisk. Det er riktignok innstikk-versjonen. Siter
Moskus Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 2 timer siden, Actibus skrev: Jeg må bruke qubino sin for å få faseavsnitt dimming, ser Fibaro også har kommet med det Hvilken Fibaro er det? Er det FGD-212 (som også visstnok er en MOSFET-dimmer)? Hvordan leser man det? https://www.tronika.no/no/lysstyring/846-dimmer-fgd-212-zw5.html Siter
Actibus Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 (endret) Er den fibaroen jeg tenkte på ja, bare antok det, siden den og er mosfet basert. Står her at den kan dimme i begge moduser, http://manuals.fibaro.com/fgd-212/ Endret 17. november 2016 av Actibus Siter
Moskus Skrevet 17. november 2016 Skrevet 17. november 2016 Ja, da regner jeg med at den også velger dimmer-modus når den kjører "auto-calibrate" (som forøvrig er en glimrende grunn til å velge Fibaro). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.