Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å få lagt inn at en event skal trigge den første i hver tredje måned (hhv. februar, mai, august og november).  Men etter å ha gått over til HS4 så får jeg det ikke til.  Det er en dialog for å velge "Any Year" når jeg velger spesifikke datoer, men det tilvalget blir ikke værende etter at jeg har trykket Save.  Noen som har en idé?

image.thumb.png.1309f555eda8db393d562a00de58ceaa.png

Skrevet

Tidligere kunne man spesifisere YY for any year, slik at du må ha 4 ulike triggere for datoer 01.02.YY, 01.05.YY, 01.08.YY og 01.11.YY. Sikkert mulig nå og.

Skrevet

Ja, det var det jeg prøvde på. Men det er bare en datoplukker der nå, ikke et skrivefelt. Så får bare plukket en spesifikk dato. Any Year-checkboxen ser ikke ut til å ha noen effekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.