Robban Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Hei! jeg har kjøpt meg en Tibber pulse og åpnet HAN porten digitalt. Når jeg nå skal plugge inn netverkskabelen så finner jeg ingen kontakt under ”luken”. Må boksen åpnes av en elektriker for at den skal eksponeres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Den er iallfall bak der på Aidon 6476... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byelektrikeren Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 https://www.skageraknett.no/getfile.php/1324030-1563186926/Nett/Filer/Proff/Prekvalifiserte/Montasjeanvisning%20AIDON.pdfSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Du opplever det samme som jeg gjorde, HAN kontakten er ikke montert. Du må ta kontakt med e-verket og be de montere den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg fant den ikke, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 Takk for alle svar. Jeg gikk inn til naboen og sjekket på og han har selvfølgelig fått HANporten montert. Skal ta kontakt med montør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 2 minutter siden, Robban skrev: Skal ta kontakt med montør. Energiverket som leverer strøm. Det er de som eier måleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.