stigvi Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 Det har vært mye kalde dusjer og kjefting fra kona, men jeg vant. JEG VANT!!!! 1 3 Siter
Moskus Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 1 time siden, stigvi skrev: kalde dusjer 1 time siden, stigvi skrev: men jeg vant ... gjorde du nå egentlig det? Siter
Mathias Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 1 hour ago, stigvi said: Det har vært mye kalde dusjer og kjefting fra kona, men jeg vant. JEG VANT!!!! Kjefting genererer mye varme Siter
stigvi Skrevet 1. september 2020 Forfatter Skrevet 1. september 2020 21 minutter siden, Mathias skrev: Kjefting genererer mye varme Bare rundt ørene ..... Siter
Moskus Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 Hjalp vel også at du ikke var hjemme halve august... 1 Siter
Mathias Skrevet 1. september 2020 Skrevet 1. september 2020 Har du oversikt over hva du har gjort? Bortsett fra å dusje i kaldt vann da... Hva har gitt størst effekt? Siter
stigvi Skrevet 1. september 2020 Forfatter Skrevet 1. september 2020 19 minutter siden, Mathias skrev: Har du oversikt over hva du har gjort? Bortsett fra å dusje i kaldt vann da... Hva har gitt størst effekt? Som Moskus nevner, det hjelper å reise vekk på ferie. Men det er ikke halve august. 9 dager med hver ca 6kWh forbruk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.