Bostad Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Ser prisene på UZB1 varier veldig fra dei forskjellige nettbutikkene. Nokren som har godt tips til kvar eg kan kjøpe den billigst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Jeg har nettopp bestilt fra Sverige - https://www.m.nu/styrenheter-z-wave/z-waveme-usb-stick 339 svenske kroner og sendes som brevpost. Men jeg ser nå at jeg også kunne kjøpt via Intin for bortimot samme prisen (synd jeg ikke sjekket der først). De som er medlemmer her på Hjemmeautomasjon.no kan bli medlemmer og få tilgang til nettbutikken. Endret 2. september 2020 av Guahtdim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 29 minutter siden, Guahtdim skrev: Men jeg ser nå at jeg også kunne kjøpt via Intin for bortimot samme prisen (synd jeg ikke sjekket der først). De som er medlemmer her på Hjemmeautomasjon.no kan bli medlemmer og få tilgang til nettbutikken. Endret 27 minutter siden av Guahtdim Ja, 326,80 kr inkl frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bostad Skrevet 2. september 2020 Forfatter Del Skrevet 2. september 2020 Fant den sjølv på Intin rett etter eg skreiv innlegget 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.