kimstoroy Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 Har installert HomeSeer addon i Node Red, noe jeg har ventet på i lang tid. Men ser nå at en virkelig må ned på sikkerhet for å få dette til å spille sammen, i HomeSeer må man fjerne krav om passord på lokalt nettverk. Med dette kan jeg styre HomeSeer fra Node Red. Når det kommer til å få status fra Homeseer enheter inn i Node Red fungerer heller ikke dette uten å fjerne sikkerhet i Node Red. I følge han som har laget integrasjonen kan ikke Webhooks kommunisere dersom det finnes passord på Node Red. Noen som har et forslag på hvordan jeg kan få inn Webhooks uten å fjerne passord i Nodered? https://github.com/HomeSeer/node-red-contrib-homeseer/issues/7 Siter
Moskus Skrevet 2. september 2020 Skrevet 2. september 2020 Fjern passordet, og kommuniser ut av HS-maskinen kun med en nginx frontend. Sperr alle andre porter. 1 Siter
kimstoroy Skrevet 2. september 2020 Forfatter Skrevet 2. september 2020 Jeg må dessverre ha passord ettersom node red er integrert i Home Assistant. Dette ville da vært den perfekte måten og kombinere HS med HASent from my iPhone using Tapatalk Siter
Moskus Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 11 timer siden, kimstoroy skrev: Jeg må dessverre ha passord ettersom node red er integrert i Home Assistant. Du kan jo åpne kun mot HomeAssistant-maskinen (MAC og/eller IP-filtrering). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.