ØysteinHJ Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 (endret) Leser på DinSide at Philips kommer med en ferdigløsning for montering av AmbiLight på TVer. https://www.dinside.no/data/enda-bedre-ambilight-for-alle/72807798 Virker jo ganske lik løsningen brukt i Hyperion-prosjektet. Men undres på kostnaden på et komplett Hyperion-oppsett kontra Philips-kittet. Noen som har laget Hyperion-oppsettet og har peiling på budsjettet på det? Endret 3. september 2020 av ØysteinHJ Siter
Moskus Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 Skal vel litt til for å slå kostnaden på Philips sin metode... Jeg har lurt litt på dette, men aberet er at det stort sett kun fungerer skikkelig med HDMI-input. Vi kjører jo flere apper direkte på TVen etter hvert... Siter
Preference Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 Du får bare 7 forskjellige farger (samtidig) med Philips afaik. Hyperion kan vel styre hver enkelt LED individuelt så mulighet for mye større spekter. Siter
ØysteinHJ Skrevet 4. september 2020 Forfatter Skrevet 4. september 2020 1 time siden, Moskus skrev: Skal vel litt til for å slå kostnaden på Philips sin metode... Hva mener du? For å bli billigere? Sånn jeg leser det må du ha lysstripa, en HUE bridge og en HUE sync box, som blir oppunder 5000 kroner til sammen så langt jeg ser. Hyperion-prosjektet blir vel rimeligere enn det? Siter
Moskus Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 1 time siden, ØysteinHJ skrev: Hva mener du? For å bli billigere? Sånn jeg leser det må du ha lysstripa, en HUE bridge og en HUE sync box, som blir oppunder 5000 kroner til sammen så langt jeg ser. Hyperion-prosjektet blir vel rimeligere enn det? Ja, det var det jeg mente, men idiotisk kronglete formulert, ser jeg nå... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.