Slabbedask Skrevet 14. september 2020 Skrevet 14. september 2020 (endret) Mine Fibaro Duble Switch 2 responderer ikke. Hverken i z-seer Jeg har ikke laget noe event med bryteren denda, men den virker fysisk av på, samt at devicene viser riktig status. Nå har jeg bare 2 stk duble switcher og begge har samme feil. Hva kan det være tro? Endret 14. september 2020 av Slabbedask Siter
Moskus Skrevet 14. september 2020 Skrevet 14. september 2020 Får du respons med "Command Test"? Siter
Slabbedask Skrevet 14. september 2020 Forfatter Skrevet 14. september 2020 (endret) 7 minutter siden, Moskus skrev: Får du respons med "Command Test"? Ja, den virker Test Connectivity fra homeseer får jeg acknowledge også Endret 14. september 2020 av Slabbedask Siter
Moskus Skrevet 14. september 2020 Skrevet 14. september 2020 ... og du har ikke optimalisert nettverket noen gang? Siter
Slabbedask Skrevet 14. september 2020 Forfatter Skrevet 14. september 2020 1 minutt siden, Moskus skrev: ... og du har ikke optimalisert nettverket noen gang? Jo, tidlgere. Men jeg har tatt å laget en backup av UZB og lagt den inn igjen på UZB. Da skal vel potmaliseringen bli resatt slik jeg forstår Siter
Moskus Skrevet 14. september 2020 Skrevet 14. september 2020 Ja, det skal være riktig. Hvordan ser assosiasjonene dine ut? Siter
Slabbedask Skrevet 14. september 2020 Forfatter Skrevet 14. september 2020 5 minutter siden, Moskus skrev: Ja, det skal være riktig. Hvordan ser assosiasjonene dine ut? Slik Siter
Slabbedask Skrevet 14. september 2020 Forfatter Skrevet 14. september 2020 Dette er en dobbel, så jeg har slettet 4 deviser da bare en switch er i bruk Siter
Moskus Skrevet 14. september 2020 Skrevet 14. september 2020 16 minutter siden, Slabbedask skrev: Slik Fjern assosiasjonen på Gruppe 2. Siter
Slabbedask Skrevet 14. september 2020 Forfatter Skrevet 14. september 2020 5 minutter siden, Moskus skrev: Fjern assosiasjonen på Gruppe 2. Ser ikke ut til å hjelpe, pakkene kommer ikke fram på z-seer. Jeg har en single fibaro switch,den ser ut til å virke Siter
Slabbedask Skrevet 14. september 2020 Forfatter Skrevet 14. september 2020 På Bad. Fibaro Single Switch 2. Ser ut til å virke bra Siter
Moskus Skrevet 14. september 2020 Skrevet 14. september 2020 11 minutter siden, Slabbedask skrev: Ser ikke ut til å hjelpe, pakkene kommer ikke fram på z-seer. Nei, hvis pakkene ikke kommer frem så er det ikke så mye assosiasjoner vil hjelpe... Siter
Slabbedask Skrevet 14. september 2020 Forfatter Skrevet 14. september 2020 (endret) Ble bra etter jeg fjernet nodene og la de til igjen Prøvde d litt tidligere å på en, men da ble det ikke. La inn en ny backup av UZB for noen dager siden for å få resatt optimaliseringen, ga z-wave nettet noen dager til å settle seg. Men ble ikke bedre. Ny backup i dag samt at jeg satte på en 2 meter lang usb skjøteledning. Da ser nettet fint ut med en gang, alle noder er grønne på z-zeer. Gi nettet litt tid nå, å sjekke senere Kan få 1 eller 2 slike etter en test all z-seer. Men går jeg inn på noden og tester responsen med 10 pakker er det kjappt. Er det vanlig,, eller har dere alt ok hver gang? Endret 14. september 2020 av Slabbedask Siter
Moskus Skrevet 14. september 2020 Skrevet 14. september 2020 Vet ikke hva som er vanlig eller ei, for å være ærlig. Bruker lite tid i Z-Seer+ når alt fungerer... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.