Runmat Skrevet 3. oktober 2020 Skrevet 3. oktober 2020 hjelp søkes. jeg har 4 lyskilder med hver sin zigbee dimmer som jeg skal styre med zigbee 4 kanaler fjernkontroll, men i tillegg skal jeg ha en 4 kanaler bryter på de samme lyskildene. hvordan gjør jeg dette? uten Philips hue! Siter
ØysteinHJ Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 Har du tenkt til å gjøre dette uten noen kontroller overhodet? Må nesten bruke Touchlink for å knytte sammen enhetene da, men jeg er usikker på om Touchlink kan brukes uten en eller annen kontroller. Hva med å bruke en ConBee II på en Raspberry Pi? Da er det enkelt å knytte sammen enhetene i Phoscon. Siter
petersv Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 (endret) For at touchlink skal fungere må vel enhetene være i samme nettverket? EDIT: Hvis du vil ha noe rimelig og enkelt, kan du kjøpe en slik, https://www.aliexpress.com/item/4000822997596.html Den er uslåelig på pris og vil være nok for å få opp et nettverk vha. en Rpi og litt kode. Sjekk denne videoen: Endret 7. oktober 2020 av petersv Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.