Sture00 Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 Testet ut Tuya switch fra AliExpress og forsøkte å koble den til Deconz. Etter et par forsøk merket jeg at det hadde dukket opp 4-5 forskjellige lys enheter type On/Off light istedenfor. Noen som kjenner til merket eller bryteren som har erfaring med den eller er det bare å vente og håpe på at den en gang vil støttes i Deconz ? Siter
VikingOy Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 @Sture00 Spennende at du forteller om testing av slike produkter. At den dukker opp som fire uavhengige av/på brytere er vel omtrent som forventet, eller? Hva annet er det den kan gjøre - som du savner? Siter
Sture00 Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Skrevet 6. oktober 2020 (endret) @VikingOy Dukker opp som lys og ikke bryter... Jeg forsøkte å legge den til via "switch" i Deconz og etter et par forsøk fant jeg ut at den dukket opp i "Lights" som On/Off light. Endret 6. oktober 2020 av Sture00 Siter
VikingOy Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 Ja, og kobler du bryteren til et lys, så tenker jeg at det går on/off ? Er det ikke det som er meningen. At Deconz litt upresist kaller det et lys er vel av underordnet betydning, så lenge det virker? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.