ZoRaC Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 1. På mobil finner jeg ingen måte å åpne forsiden til forumet lengre? 2. På epostvarslingene er det nå bare et utdrag av starten på innlegget, i stedet for hele innlegget. Kan vi få tilbake hele innlegget i epost igjen? 3. Når jeg i "ulest innhold" klikker på en tråd, så kommer jeg til første side/innlegg i tråden og ikke den første uleste. Siter
LaStrada Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 2 timer siden, ZoRaC skrev: 3. Når jeg i "ulest innhold" klikker på en tråd, så kommer jeg til første side/innlegg i tråden og ikke den første uleste. Jeg har dette problemet uansett hvordan jeg åpner en tråd En annen liten ting er at font-farge øverst til høyre (start, varsler, meldinger, profil) er mørkegrått på blå bakgrunn. Resten, dvs alt på til venstre, er hvitt. Siter
Moskus Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 4 timer siden, ZoRaC skrev: 3. Når jeg i "ulest innhold" klikker på en tråd, så kommer jeg til første side/innlegg i tråden og ikke den første uleste. Akkurat det fungerer glimrende for meg. Du trykker på den lille rundingen før innleggstittelen? Siter
LaStrada Skrevet 8. oktober 2020 Skrevet 8. oktober 2020 19 timer siden, Moskus skrev: Akkurat det fungerer glimrende for meg. Du trykker på den lille rundingen før innleggstittelen? Tja, det hjalp jo 😅 Men ikke sånn jeg er vant med å ha det. Sjekket mine innstillinger her på forumet en gang til, og jeg var tydeligvis blind første gangen. Her var det et valg for akkurat dette. 1 4 Siter
DeVille Skrevet 15. oktober 2020 Skrevet 15. oktober 2020 På 7.10.2020 den 11.00, ZoRaC skrev: 2. På epostvarslingene er det nå bare et utdrag av starten på innlegget, i stedet for hele innlegget. Kan vi få tilbake hele innlegget i epost igjen? +1 Siter
larses Skrevet 18. oktober 2020 Skrevet 18. oktober 2020 Har tidligere brukt tapatalk appen for å følge med på forumet, men det går ikke lenger🙁 finnes det noe annet alternativ? Siter
DeVille Skrevet 31. januar 2021 Skrevet 31. januar 2021 På 7.10.2020 den 11.00, ZoRaC skrev: 2. På epostvarslingene er det nå bare et utdrag av starten på innlegget, i stedet for hele innlegget. Kan vi få tilbake hele innlegget i epost igjen? Savner fremdeles hele innlegget i epostvarslingene. Er det ikke mulig lenger, eller av en eller annen grunn ikke ønskelig? 1 Siter
Moskus Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 ... tror det er Invision board som har bestemt det "for oss", men det er mulig @iblis kan trylle litt (han er flink til det! 😁). 1 Siter
iblis Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Tror jeg har greid å "trylle" det til nå slik at hele eposten blir sendt uten å avkorte den. Fint om dere kan komme med tilbakemeldinger om det fungerer. 2 Siter
DeVille Skrevet 18. mai 2022 Skrevet 18. mai 2022 Da er det tilbake slik at at epostvarslingen kun viser starten på innlegget. Kan det fikses igjen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.