Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. På mobil finner jeg ingen måte å åpne forsiden til forumet lengre?

2. På epostvarslingene er det nå bare et utdrag av starten på innlegget, i stedet for hele innlegget. Kan vi få tilbake hele innlegget i epost igjen?

3. Når jeg i "ulest innhold" klikker på en tråd, så kommer jeg til første side/innlegg i tråden og ikke den første uleste.

Skrevet
2 timer siden, ZoRaC skrev:

3. Når jeg i "ulest innhold" klikker på en tråd, så kommer jeg til første side/innlegg i tråden og ikke den første uleste.

Jeg har dette problemet uansett hvordan jeg åpner en tråd :( 

En annen liten ting er at font-farge øverst til høyre (start, varsler, meldinger, profil) er mørkegrått på blå bakgrunn. Resten, dvs alt på til venstre, er hvitt.

Skrevet
4 timer siden, ZoRaC skrev:

Akkurat det fungerer glimrende for meg. Du trykker på den lille rundingen før innleggstittelen?

Skrevet
19 timer siden, Moskus skrev:

Akkurat det fungerer glimrende for meg. Du trykker på den lille rundingen før innleggstittelen?

Tja, det hjalp jo 😅 Men ikke sånn jeg er vant med å ha det. Sjekket mine innstillinger her på forumet en gang til, og jeg var tydeligvis blind første gangen. Her var det et valg for akkurat dette.

image.thumb.png.259a235256bde420becc57910bbbb6f6.png

• Like 1
  • Thanks 4
Skrevet
På 7.10.2020 den 11.00, ZoRaC skrev:

2. På epostvarslingene er det nå bare et utdrag av starten på innlegget, i stedet for hele innlegget. Kan vi få tilbake hele innlegget i epost igjen?

+1

• 3 måneder senere...
Skrevet
På 7.10.2020 den 11.00, ZoRaC skrev:

Savner fremdeles hele innlegget i epostvarslingene. Er det ikke mulig lenger, eller av en eller annen grunn ikke ønskelig? 

• Like 1
Skrevet

Tror jeg har greid å "trylle" det til nå slik at hele eposten blir sendt uten å avkorte den. Fint om dere kan komme med tilbakemeldinger om det fungerer. 

• Like 2
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.