iceball Skrevet 20. november 2016 Skrevet 20. november 2016 Som topic sier, forsvunnet plutselig fra en hel event grouppe (stor en med alt av bevegelse/belysning). Kjører HS3 Standard Edition 3.0.0.300 (Windows). Får ikke lagt til eller gjort noen endringer, men har full control på group actions. Noen hørt om eller vært borte i samme? Kan kanskje flytte alt over til en ny gruppe, men det er en del manuelt arbeid så vil helst slippe.. Siter
Moskus Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Var det noen group conditions der som nå er borte? Kan du ikke bare sette dem opp igjen, eller oppfører Eventene som om "Group Conditions" fremdeles var der? Siter
iceball Skrevet 22. november 2016 Forfatter Skrevet 22. november 2016 Hmm...ingen som er forsvunnet, men får ikke lagt til nye på de som ikke har fra før av. Eller, hmm..nå fikk jeg plutselig til å legge til en ting..Prøvde å legge til en group condition som var litt ned på listen moon phase, det gikk og nå kan jeg plutselig legge til dato osv. En liten bug, hikkup eller bare brukerfeil tror jeg vi kan si ? 1 Siter
Moskus Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 ... så lenge det ordner seg, er vi fornøyde.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.