Paleofriendly Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Hei, jeg holder på med et prosjekt, og vil ha mulighet til å styre strøm av/på via data, og samtidig noe automatisk lufting ved hjelp av pneumatikk. Hva trenger jeg av utstyr for noe sånt, og hvor får man kjøpt det? Siter
Moskus Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Pneumatikken tror jeg du må svare oss på... Hva av strøm vil du styre? De fleste her bruker Z-wave eller Zigbee til det, og du kommer langt med lite. Siter
GAS Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Noen spesiell grunn til at du vil bruke pneumatik isteden for lineær aktuator? Aliexpress og ebay selger nok det meste du er ute etter. Siter
Moskus Skrevet 15. oktober 2020 Skrevet 15. oktober 2020 11 timer siden, GAS skrev: Aliexpress og ebay selger nok det meste du er ute etter. ... utenom utstyr man kobler direkte til 230V, selvfølgelig! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.