tonheim Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Hei Får ikke kontakt i HS3 med min Harmony HUB. (ny installasjon) Pinger fint. Men altså ingen kontakt eller feilmedling om hvorfor i Harmony Hub pluginen. Har lest at det har vært en del krøll med den pluginen og oppdateringer fra Logitech. Men tror ikke min Harmony er oppdatert på over et år. Siter
ZoRaC Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Hva sier loggen? Jeg hadde også store problemer med å få min til å fungere, men i hovedsak skyldtes det at jeg kjører Linux på HS3-serveren. Jeg måtte bytte passord på min Harmony-konto, da virket det. Hvorvidt det var at den ikke taklet spesialtegn i passordet eller om det var noe annet som var årsaken vet jeg ikke, men det hjalp i hvertfall å sette et nytt og enklere passord. 1 Siter
iceball Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 Kjører du windows eller linux? Jeg ga opp linux bl.a. pga. Harmony ikke fungerte som den skulle. Siter
ZoRaC Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 43 minutter siden, iceball skrev: Kjører du windows eller linux? Jeg ga opp linux bl.a. pga. Harmony ikke fungerte som den skulle. Linux. Startet med Debian 8 (32-bit, da Harmony plugin ikke støttet 64-bit). Har akkurat gått over til Ubuntu 16.04 (64-bit). Fraråder Debian pga at den støtter bare Mono 3.x. Ubuntu støtter Mono 4.x. Det var en del "styr" med Harmony plugin, ja. Først at den måtte ha 32-bits, så var det en fil med feil navn som måtte renames og til slutt en "chmod +x" på en fil for at det skulle virke. Det meste er fikset nå, bare den "chmod +x" som fortsatt må gjøres. Har spilt inn til utvikleren en mulig løsning, så mulig det også er løst. 1 Siter
Moskus Skrevet 21. november 2016 Skrevet 21. november 2016 18 timer siden, tonheim skrev: Men altså ingen kontakt eller feilmedling om hvorfor i Harmony Hub pluginen. Absolutt ingen feilmelding, selv med debug enabled? Hva om du deaktiverer og aktiverer plugin'en på nytt? Etter at du har deaktivert, sjekk om det kjører noen hspi_harmonyhub.exe prosesser der (og i så fall, slett dem). Siter
tonheim Skrevet 21. november 2016 Forfatter Skrevet 21. november 2016 3 timer siden, Moskus skrev: Absolutt ingen feilmelding, selv med debug enabled? Hva om du deaktiverer og aktiverer plugin'en på nytt? Etter at du har deaktivert, sjekk om det kjører noen hspi_harmonyhub.exe prosesser der (og i så fall, slett dem). jo.... men ikke som popup, eller i setup... men fant i loggen. nov-22 00.12.33 Harmony Hub Error Exception in Hub_Polling_Timer_Elapsed : Konvertering fra strengen til typen Integer er ikke gyldig. nov-22 00.12.33 Harmony Hub Plugin: Harmony Hub Test Get Active Activity output for:Hub1: LOGITECH WEB SERVICE LOGIN : FAILURE ERROR : harmonyWebServiceLogin : Logitech web service response does not contain a login authorization token - Har logget fint inn på MyHarmony programvaren på Windows. Med samme brukernavn og passord. Men valgte å lage nytt passord, for å se om det hjalp, men uten noe hell. Så vet ikke om det er noe annet som ikke fungerer, siden kontoen ser ut til å være ok. Skal prøve å dekativere antivirus, og brannmur igjen, men vet ikke om det vil hjelpe noe. Siter
ZoRaC Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Mulig du må prøve å spørre på Homeseer-forumet, i plugin-forumet. Kanskje utvikleren har noen forslag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.