Slabbedask Skrevet 18. oktober 2020 Skrevet 18. oktober 2020 Har så vidt startet med HStouch. Jeg har laget en dimme slider. Men hvordan kommer jeg tilbake til hovdsiden til HStouch på mobilen? Jeg har dobbelttrykt, dradd fingeren opp og ned, Er Android OnePlus Nord mobil. Slider dimmeren virker. Siter
Moskus Skrevet 19. oktober 2020 Skrevet 19. oktober 2020 Du legger til en knapp der du sier lukk skjermbildet, eller noe slikt. 1 Siter
Slabbedask Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Skrevet 19. oktober 2020 4 timer siden, Moskus skrev: Du legger til en knapp der du sier lukk skjermbildet, eller noe slikt. Jeg laget en exitknapp, men den avslutter hele programmet, men skal se nærmere på det Siter
MrE Skrevet 19. oktober 2020 Skrevet 19. oktober 2020 Du må lage egen side for hovedsiden, og på hver side lager du en knapp som sender deg til hovedsiden. 1 Siter
Slabbedask Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Skrevet 19. oktober 2020 Takker Fikk tråden i det nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.