servercookie Skrevet i går, 17:31 Del Skrevet i går, 17:31 @Kim123 Hei på deg, sender du meg en PM med epost adressene din så skal jeg undersøke dette med det samme i backend. Så skal jeg nok greie å løse dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrikN Skrevet i går, 18:07 Del Skrevet i går, 18:07 @servercookie har frostsikring i utebod som lever sitt eget liv. Er en gen 3 som står stilt til 5 grader. Kom inn der idag og da var det mye høyere temp. I app står settpunkt til 5 grader og viser lyn ikonet at den varmer. Noen tips til å kunne stole på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrikN Skrevet i går, 19:32 Del Skrevet i går, 19:32 HenrikN skrev (1 time siden): @servercookie har frostsikring i utebod som lever sitt eget liv. Er en gen 3 som står stilt til 5 grader. Kom inn der idag og da var det mye høyere temp. I app står settpunkt til 5 grader og viser lyn ikonet at den varmer. Noen tips til å kunne stole på denne? Trykte på settpunkt og lynet forsvinner. Men kort tid etter så varmer den igjen. Er dette reklamasjon? Er en 200 w ovn som er plugget inn. veldig unødig kostnad å la den stå å varme mer enn til frostfritt. Har maling i bod. Se bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servercookie Skrevet i går, 20:37 Del Skrevet i går, 20:37 @Henrik Muligens en firmwar bugg, om du reklamerer den så er det samme firmware. Fint om du sender meg en PM med din epost address som du bruker i appen, så kan jeg undersøke. Trenger å vite: 1: Epost (konto) 2: Hva enheten heter Så kan jeg ta en titt og se om det er delta i device shadow, som vil vise om det er en missmatch mellom app og socketen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.