Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Mill generasjon 3

Mathias

Anbefalte innlegg

HenrikN skrev (1 time siden):

@servercookie

har frostsikring i utebod som lever sitt eget liv. Er en gen 3 som står stilt til 5 grader. Kom inn der idag og da var det mye høyere temp. I app står settpunkt til 5 grader og viser lyn ikonet at den varmer. Noen tips til å kunne stole på denne?

IMG_8287.png

IMG_8286.png

Trykte på settpunkt og lynet forsvinner. Men kort tid etter så varmer den igjen. Er dette reklamasjon? Er en 200 w ovn som er plugget inn.

veldig unødig kostnad å la den stå å varme mer enn til frostfritt. Har maling i bod. Se bilder

IMG_8289.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Henrik Muligens en firmwar bugg, om du reklamerer den så er det samme firmware. 

Fint om du sender meg en PM med din epost address som du bruker i appen, så kan jeg undersøke. 

Trenger å vite: 

1: Epost (konto)

2: Hva enheten heter 

Så kan jeg ta en titt og se om det er delta i device shadow, som vil vise om det er en missmatch mellom app og socketen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.