servercookie Skrevet lørdag kl 17:31 Skrevet lørdag kl 17:31 @Kim123 Hei på deg, sender du meg en PM med epost adressene din så skal jeg undersøke dette med det samme i backend. Så skal jeg nok greie å løse dette Siter
HenrikN Skrevet lørdag kl 18:07 Skrevet lørdag kl 18:07 @servercookie har frostsikring i utebod som lever sitt eget liv. Er en gen 3 som står stilt til 5 grader. Kom inn der idag og da var det mye høyere temp. I app står settpunkt til 5 grader og viser lyn ikonet at den varmer. Noen tips til å kunne stole på denne? Siter
HenrikN Skrevet lørdag kl 19:32 Skrevet lørdag kl 19:32 HenrikN skrev (1 time siden): @servercookie har frostsikring i utebod som lever sitt eget liv. Er en gen 3 som står stilt til 5 grader. Kom inn der idag og da var det mye høyere temp. I app står settpunkt til 5 grader og viser lyn ikonet at den varmer. Noen tips til å kunne stole på denne? Trykte på settpunkt og lynet forsvinner. Men kort tid etter så varmer den igjen. Er dette reklamasjon? Er en 200 w ovn som er plugget inn. veldig unødig kostnad å la den stå å varme mer enn til frostfritt. Har maling i bod. Se bilder Siter
servercookie Skrevet lørdag kl 20:37 Skrevet lørdag kl 20:37 @Henrik Muligens en firmwar bugg, om du reklamerer den så er det samme firmware. Fint om du sender meg en PM med din epost address som du bruker i appen, så kan jeg undersøke. Trenger å vite: 1: Epost (konto) 2: Hva enheten heter Så kan jeg ta en titt og se om det er delta i device shadow, som vil vise om det er en missmatch mellom app og socketen. Siter
distr3 Skrevet mandag kl 23:05 Skrevet mandag kl 23:05 On 31/10/2024 at 19:33, servercookie said: @servercookie Takk for all informasjon og hjelp på forumet, har i dag kjøpt min første Mill listovn (en Mill Glass WiFi 1050W Gen 3) og aktivert Matter, koblet mot Homey Pro, det ser foreløpig ut til å funke fint. Fant ikke Gen3m i butikken (men dette er vel kanskje ikke tilgjengelig for 1050W listovner ennå), men jeg trenger kun Matter over WiFi (trenger ikke low-power Thread når dingsen er koblet i stikkontakt , og heller ikke Thread mesh funksjonalitet når WiFi dekningen er solid over hele huset) så jeg gikk for en Gen3. Ser frem til oppdatering med effekt-målinger som tidligere omtalt i forumet, da planen er å styre flere slike Mill listovner (planlegger å kjøpe 4 til når effekt-målingene kommer for Matter, skal skifte ut alle ADAX'ene mine...) slik at huset holdes på lavest mulig nettleie. Etter mye frustrasjon med kompatibilitetsproblemer med alskens Zigbee 3.0 enheter (ikke Mill relatert) den siste tiden, samt at jeg ønsker lokal kontroll for all smarthus funksjonalitet, går jeg nå primært for Matter enheter. Du kan hilse sjefene dine og si at din innsats på forumet, samt at dere tilbyr Matter, er hele grunnen til at jeg valgte Mill fremfor andre merker! - Ser frem til ytterligere oppdateringer! PS: Dersom du trenger en beta-tester på effekt-målinger (eller annet) for Matter blir jeg gjerne med! 1 Siter
GeirSS Skrevet tirsdag kl 15:18 Skrevet tirsdag kl 15:18 (endret) @servercookie Hei! Jeg har to stk panelovner (model PA700w wifi 3). Den første ovnen oppdaterte jeg firmware på, aktiverte Matter, og fikk deretter lagt den inn i Homey. Har fulgt samme prosess for ovn nr. 2. Factory reset, oppdatert firmware, aktivert matter, men denne får jeg ikke inn i hverken Homey pro 2023, Smartthings eller Google Nest. Jeg får heller ikke lagt den inn i Mill appen. Har gått gjennom factory reset-prosessen flere ganger, både til "Fr" og "aR" har stått i menyen. Er litt usikker på hva jeg skal forsøke på nå Edit: Etter å ha resatt og gått gjennom hele prosedyren fire-fem ganger til så kom den inn til slutt 🙂 Endret tirsdag kl 19:27 av GeirSS Siter
dagmaister2k Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Hei, hvor registrerer jeg meg for tilgang til api? Har prøvd https://api.millheat.com/ men får aldri noe svar. Siter
servercookie Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) @dagmaister2k Du finner API info her : http://mn-be-prod-documentation.s3-website.eu-central-1.amazonaws.com/#/ https://api.millheat.com/ er lagt ned og var for den gamle skyen som kommer til å legges ned i 2025 en gang. Endret 22 timer siden av servercookie Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.