susieq Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Hei Jeg er ny i gamet og skal velge styringsenhet til hus. Vi har startet det små med å få installert Heatit termostater og skal straks (når de bare kommer fra fabrikken) få levert de nye Heatit z-dimmerene. Jeg vurderer flere styringsenheter. Homey hadde nok vært super men er litt mer enn jeg tenker til det enkle bruket vi kommer til å ha per nå. Så funderer på Futurehome sin enhet. Både for prisen men også for å støtte norsk selskap. Men det er en ting jeg ikke finner ut: vil man kunne få lese av aktivt strømforbruk på termostatene i Futurehome appen eller er det kun lest tempratur og aktivering som går mellom enhetene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 1 time siden, susieq skrev: Men det er en ting jeg ikke finner ut: vil man kunne få lese av aktivt strømforbruk på termostatene i Futurehome appen eller er det kun lest tempratur og aktivering som går mellom enhetene? Kan ikke forestille meg at FutureHome ikke kan lese av strømtrekk og totalt strømforbruk. Alle andre kan det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tukun Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 https://forum.futurehome.io/t/gladnyhet-for-de-med-heatit-z-trm2fx/858/14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.