Adhdpc Skrevet 27. oktober 2020 Skrevet 27. oktober 2020 Som tittelen sier så oppdaterer min Fibaro sensor ikke temperaturen. Dette ser jeg via google at det er flere som sliter med. Jeg vurder å ta den med til elektroimportøren å reklamere og be om en ny/annen type sensor. Med mindre noen har en fix; hvilken sensor anbefaler forumet? Jeg trenger kun temperaturen da jeg skal styre en fibaro veggplugg via FH. Siter
Moskus Skrevet 27. oktober 2020 Skrevet 27. oktober 2020 .... hvilken Fibaro-enhet er det vi snakker om? Siter
Adhdpc Skrevet 27. oktober 2020 Forfatter Skrevet 27. oktober 2020 Denne: https://www.elektroimportoren.no/fibaro-bevegelsessensor-2-zw5/4512367/Product.html Siter
Moskus Skrevet 27. oktober 2020 Skrevet 27. oktober 2020 Første bud er vel å sjekke om assosiasjonene er riktig. Nå er det mange år siden jeg har satt opp en selv, så jeg husker det ikke. Jeg bruker Multisensor6 koblet til fast strøm. Godt fornøyd med dem, de rapporterer jevnlig. Siter
Adhdpc Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Skrevet 28. oktober 2020 Siden den går på batteri må den vekkes til liv før ZW-parameter settes. Det er ikke nok at den er "online" og melder gjevnlig til server...Når jeg skjønte/leste det så virker alt. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.