Movcon Skrevet 27. oktober 2020 Skrevet 27. oktober 2020 I HS3 var det en enkel sak å fjerne C (eller F) fra visningen (endre suffix) av status til en temperaturdevice. Dermed kunne jeg i HSTouch vise temperatur kun med gradstegn og ikke med C i tillegg. For meg er C unødvendig, da C tross alt er standard her hjemme. Dette virket i alle fall med z-wave enheter. I HS4 evner jeg ikke å finne en metode å ta dette vekk. De eneste typene jeg kan ta vekk eller endre er i rfxcom, der suffix kan velges. Men, problemet er for z-wave-, zigbee(JowiHue)- og MyWeather-enheter. Er det noen som har et forslag til løsning? Siter
Moskus Skrevet 28. oktober 2020 Skrevet 28. oktober 2020 15 timer siden, Movcon skrev: Er det noen som har et forslag til løsning? Den er ikke like lett å finne, men den finner du ved å bruke følgende knapp (under Status/Graphics): 2 Siter
Movcon Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Skrevet 28. oktober 2020 Har du sett. Der var den. 👌 Glimrende. Takker så mye. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.