JonR Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Jeg ser etter en sensor som kan detektere sigarettrøyk. Noen forslag? Vi har balansert ventilasjon som henter luft i kjøreporten i en gammel bygård. Men når noen andre har selskap eller fest hender det ofte at gjestene står der og røyker med det resultat at vi får fylt opp leiligheten med sigarettrøyk. Skulle gjerne ha detektert det så jeg kunne stoppet ventilasjonen inntil området er røykfritt igjen. Siter
Moskus Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Jeg har kommet over denne før: https://www.freshairsensor.com ... men ikke funnet ut noe mer enn at jeg har registrert at den finnes. Siter
Offpiste Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Kanskje en esp32 med VOC sensor, hvor god den er på sigarettrøyk vet jeg ikke. Siter
JonR Skrevet 2. november 2020 Forfatter Skrevet 2. november 2020 Takk, esp32 så interessant ut, tror jeg prøver meg på den Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.