Boleole Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Hei! Ser det er 50% på HS-software om dagen. Lurer på å kjøpe meg Pi-versjonen. Har en Raspberry Pi 4 liggende. Kan HS-softwaren kjøre på 4eren? Det står i software requirements at 2 og 3 støttes, men ser ikke 4. Noen som har prøvd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Det eneste problemet jeg kan tenkte meg er at det er litt USB-problemer med Pi4, og du det kan være du må gå veien om en USB2.0-hub. Men det er løsbart. Hvis ikke koster ikke en Pi3 mange kronene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Boleole Skrevet 1. november 2020 Forfatter Del Skrevet 1. november 2020 Ok! Ja, kanskje bedre å gå for en Pi3.. Men, det frister jo med kraften i en Pi4, selvom jeg ikke vet om det har noe særlig å si? Kunne jo kjøpt inn en Pi3, og først prøvd å sette opp på Pi4. Dersom det blir bugga kunne jeg bare gitt opp og gått for install på Pi3. Forresten. Er det alltid best å kjøre Pi-versjonen av HS på RBPi eller kan man godt kjøre HS-STD på den? Er det i såfall noen ulemper med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 5 timer siden, Boleole skrev: Er det alltid best å kjøre Pi-versjonen av HS på RBPi eller kan man godt kjøre HS-STD på den? Det er ikke noe problem å kjøre standard på en Pi. Pi-versjonen er billigere, men har en begrensning: Du får kun lov til å kjøre 5 plugins samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Boleole Skrevet 1. november 2020 Forfatter Del Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, Moskus skrev: Det er ikke noe problem å kjøre standard på en Pi. Pi-versjonen er billigere, men har en begrensning: Du får kun lov til å kjøre 5 plugins samtidig. Mange dank!🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ProphetSe7en Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 Hva endte du opp med her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Boleole
Hei! Ser det er 50% på HS-software om dagen. Lurer på å kjøpe meg Pi-versjonen. Har en Raspberry Pi 4 liggende. Kan HS-softwaren kjøre på 4eren? Det står i software requirements at 2 og 3 støttes, men ser ikke 4. Noen som har prøvd?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
5 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.