Ola95 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Hei! Er det noen kloke hoder her inne som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal få koblet Fibaro Smart Implant til min LM3800A-02 garasjeportåpner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Ola95 Skrevet 11. november 2020 Forfatter Del Skrevet 11. november 2020 Ingen som har noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Hva er det som er koblet til der? Sannsynligvis kan du koble deg til en allerede eksisterende pulsbryter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Ola95 Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 Takk for svar! Det har heldigvis løst seg alt. Koblet til den hvite og grå nederst ved siden av den røde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Ola95
Hei!
Er det noen kloke hoder her inne som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal få koblet Fibaro Smart Implant til min LM3800A-02 garasjeportåpner?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.