mk1 black limited Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Noen flere som har denne: http://manuals-backend.z-wave.info/make.php?lang=en&sku=GOAEZMNHYD1&cert= Sliter med at den rapporterer forbruk 'hele tiden'. Har prøvd å sette parameter 42 til 60, men det har ingen synlig effekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillmar Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Jeg bruker disse på vaskemaskin og tørketrommel. Hva tenker du med "forbruk"? Tenker du KWh? Hos meg rapporteres dette for hver 0,1 verdien øker. Den er altså helt stille så lenge vask/tørk ikke går. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 Tenker på wattforbruk. Den rapporterer for ofte, men ja, bare når det den er koblet til er i bruk. Brukes på vaskemaskin her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillmar Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Skjønner. Ja, ser at det rapporteres hyppig når maskinen kjører her også. Det ser ut som om parameter 40 burde kunne benyttes til noe. Her kan du justere hvor mye prosentvis endring i Watt som må til for å trigge ny rapport. Men ser fra min vaskemaskin at det blir vanskelig å få til noe fornuftig oppførsel ut fra dette. For å få filtrert ut all rapporteringen på lav effekt 1-10W må parameter 40 fort settes til 500%. Men da vil jeg miste veldig mye informasjon når den trekker mye... Det burde vært mulighet til å justere dette med absolutt endring i Watt. Parameter 42 blir kanskje overkjørt av endring iht. parameter 40? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 Ja, den ene slår den andre i hjel i denne sammenheng. Kunne godt tenkt meg å slippe spamming av z-wavenettet mens vaskemaskinen går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.