GeneralVirus Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 (endret) Er det mulig å øke synligheten på om det er nye poster i ett underforum? Veldig vanskelig syns jeg nå. Endret 27. april 2016 av GeneralVirus Siter
Fermate Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 Har du forsøkt Forum/Ulest innhold menyen? Den er fin! 1 Siter
GeneralVirus Skrevet 29. april 2016 Forfatter Skrevet 29. april 2016 Den har jeg ikke sett! Takk for tipset. Siter
Fermate Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 Det er masse kult i dette produktet, finner nye ting hele tiden selv Siter
iblis Skrevet 19. mai 2016 Skrevet 19. mai 2016 Den 4/27/2016 klokken 23.22, GeneralVirus skrev: Er det mulig å øke synligheten på om det er nye poster i ett underforum? Veldig vanskelig syns jeg nå. Jeg har nå installert en plugin som heter Unread Topic Badge som forhåpentligvis vil gjøre synligheten og tilgangen på nye poster i underforum bedre. This simple plugin places an unread badge next to forum titles with unread topics, and next to topics with unread posts. Clicking the badge next to a topic, will take you to its first unread post. 2 Siter
lilfire Skrevet 27. mai 2016 Skrevet 27. mai 2016 Tror denne funksjonen har en liten bug. Nå står det at det er nytt innlegg i kafen Men når jeg går inn finner jeg ingen uleste poster. Ser heller ingen uleste poster under ulest innhold Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.