Phjodor Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Hello, Først, jeg kjører Homeassistant på en raspberry pi med en Razberry 2 og openZwave. Jeg trenger litt hjelp fra kloke folk. Jeg forsøker å få igang to stykk dimmer med vred. Jeg testet først de Namron Z wave 200 w led dimmer. Men fikk det ikke til så de viste riktig status etter jeg skrudd de av eller på i HA, den viste seg fortsatt som av etter lampene var skrudd på. Det funket fint å få riktig status når man kjørte dimmeren "manuelt", av og på samt nivå av lys. Nå tester jeg Heatit Z-Dim. Her får jeg riktig status i GUI om den er av eller på både fra HA GUI og manuelt. Men nivå på lyset blir ikke oppdatert i HA når jeg justerer på vred. Noen ideer på hvordan jeg kan få det til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Begge deler høres ut som om det mangler assosiasjoner til node 1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.