bthovda Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Sikkert ett enkelt spm. Men er det slik at en MÅ deaktivere skykobling med wifi-knapp for å få kunne styre ovnen lokalt (med fysiske knapper på ovnen +/-)? Kan ikke forstå at dette er en fornuftig løsning.? Mvh BT Siter
Mathias Skrevet 11. november 2020 Skrevet 11. november 2020 Hei Jeg vet faktisk ikke svaret på det da jeg ikke har prøvd, men jeg har en MIll-ovn integrert i HA og kan jo teste det for deg hvis du vil. Kommer tilbake på det Siter
Mathias Skrevet 11. november 2020 Skrevet 11. november 2020 (endret) Hei igjen. Testet med ovnen jeg har. Endret ønsket temp på selve ovnen og etter ca 30 sekunder så hadde Home Assistant fått samme verdi. Det betyr at ovnen sender til Mill som igjen oppdateres i HA 😃 Er ikke fornøyd med hastigheten, men det er vel derfor men ikke ønsker skyløsninger. Uansett så fungerer det iallefall. Men det som er et kjent fenomen er at hvis man legger en ovn inn i et rom på Mill-appen så fungerer ikke styring fra HA. Enheten må stå fritt uten romstyring. Endret 11. november 2020 av Mathias Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.