Ruud Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Hei. Jeg får ikke lagt RFXcom temperaturene mine inn i Homebridge, noen som har noe forslag. Jeg ser at statusfelte inneholde "Unknown" mens i alle andre temperatur devicene mine står det DIM, er det noe jeg kan fikse på noen måte? Siter
borg1n Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Jeg har ikke gjort noe annet enn å legge det til som "temperatureSensor" med rikig referenceID og da kom den rett inn. "accessories":[ { "name": "Ute", "ref": 1519, "type": "TemperatureSensor", "temperatureUnit": "C" }, Siter
Ruud Skrevet 13. november 2020 Forfatter Skrevet 13. november 2020 Takk borg1n Sitat "temperatureUnit": "C" Denne linjen kom ikke med når jeg la inn temperaturene, jeg la til linja og KABOM Siter
Ruud Skrevet 13. november 2020 Forfatter Skrevet 13. november 2020 Jeg har en RGB kontroller som jeg ikke får in i homebridge. Noen som har en kode som virker? Siter
iceball Skrevet 4. mai 2021 Skrevet 4. mai 2021 Fikk du til noe @Ruud? Jeg får kun til å styre varmhvit. Virker som Homebridge Homeseer4-plugin mangler mulighet for RGB. I Hue plugin fungerer det sømløst.. Siter
Ruud Skrevet 19. mai 2021 Forfatter Skrevet 19. mai 2021 Nei dessverre @iceball, jeg kom ikke frem til noe som fungerte. Siter
iceball Skrevet 19. mai 2021 Skrevet 19. mai 2021 Nei dessverre@iceball, jeg kom ikke frem til noe som fungerte.Har ikke så mye rgbw i z-wave, så får gå over til zigbee på de få enhetene og ta det inn direkte via Hue/Deconz. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.