Andreaz Skrevet 10. november 2020 Skrevet 10. november 2020 (endret) Hei, I garasjen har jeg magnetsensor på port, dør samt en bevegelsessensor. Her har jeg et velfungerende event, som slår av taklys når ingenting har skjedd på sensorene. Problemer er at den ikke "ser" meg under bilen, hvis jeg holder på der Tenkte å lage noen "knapper" i HSTouch og eventuelt en "Fibaro buttons" plassert i garasjen, som slår av eventen. Forsøkt meg med en event, som jeg da kan starte, som slår av auto-av på lyset. Her stoppet script-kunnskapen min. Trodde jeg kunne legge inn: &hs.disableevent "Garasjel lys av" Men det fungerte ikke.. Ønsker samtidig å se om eventen "Garasje nede av" er aktiv eller ikke i HSTouch. Er det mulig? Endret 10. november 2020 av Andreaz Siter
Moskus Skrevet 10. november 2020 Skrevet 10. november 2020 Hva med en virtuell device istedenfor? Denne slår du av og på, og bruker som betingelsene i Eventene dine. Det er også mye enklere å styre fra HStouch (og man ser status med en gang), tale og med app. Siter
Andreaz Skrevet 12. november 2020 Forfatter Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 9.12, Moskus skrev: Hva med en virtuell device istedenfor? Denne slår du av og på, og bruker som betingelsene i Eventene dine. Det er også mye enklere å styre fra HStouch (og man ser status med en gang), tale og med app. Åpen for alle gode løsninger Dette fungerer jo utmerket. Virtuel device: Fant bilde av "enabled" og "disabled" her: images/HomeSeer/ui/I-On.gif 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.