MrE Skrevet 11. november 2020 Skrevet 11. november 2020 Hallo! Noen som vet hvordan lisens til HomeSeer og plugins er knyttet til hverandre? Planlegger å installere HomeSeer hjemme (bort med SmartThings), og lurer på om jeg må kjøpe ny lisens til HS4, og i tillegg kjøpe alle plugins på ny? For 3000 spenn burde man nesten kunne installere HomeSeer på 2 plasser uavhengig av hverandre... Siter
Guahtdim Skrevet 12. november 2020 Skrevet 12. november 2020 En lisens per maskin man installerer på. Kjører du 2 steder så må du ha 2 lisenser. Det samme mener jeg gjelder plugins. Siter
Moskus Skrevet 12. november 2020 Skrevet 12. november 2020 Du kan kjøre HomeSeer på to maskiner samtidig, den ene må være Windows og den andre Linux. (Og du får kun en MyHS-tilgang) Siter
MrE Skrevet 12. november 2020 Forfatter Skrevet 12. november 2020 (endret) 2 timer siden, Moskus skrev: Du kan kjøre HomeSeer på to maskiner samtidig, den ene må være Windows og den andre Linux. (Og du får kun en MyHS-tilgang) Med Linux får jeg ikke TibberSeer Nei får vel kjøpe meg en Pi og friske opp Linux-delen av hjernen.. Takk for tips! Endret 12. november 2020 av MrE Siter
Moskus Skrevet 12. november 2020 Skrevet 12. november 2020 4 minutter siden, MrE skrev: Med Linux får jeg ikke TibberSeer Nei vel? Den kjører på Linux, den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.