geiten Skrevet 14. november 2020 Skrevet 14. november 2020 Hei hei, Jeg har hatt Homey i nesten ett år, uten å ha fått brukt det noe særlig. I hjemmet har jeg p.t. Philips Hue, IKEA Trådfri, Ring, Verisure, Sensibo og HeatIt men hverken Trådfri eller Verisure har jeg klart å få inn. Jeg har også MESH-nettverk som kanskje (eller kanskje ikke) kompliserer dette. Etter å ha prøvd mye tenker jeg nå at det kanskje er like greit å få noen som virkelig kan det til å bruke en time eller to på å hjelpe med å få systemet opp å stå. Er det noen her som kunne tenke seg å tjene en slant ved å bistå? Kan enten gjøres fysisk eller digitalt. Siter
Dragev Skrevet 13. januar 2021 Skrevet 13. januar 2021 Hei. Har nylig begynt med Homey pro selv og skal få automasert hele huset med tiden har fått igang endel lysstyring p.t IKEA trådfri i diverse rom og koblet opp varmestyring med HeatIt termostater, laget litt flows. +div annet Er elektriker og holder til i Oslo, bare å sende meg en PM 🙃 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.