BME Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Er det noen som har opplevd tilsvarende? Når jeg ber Google Home (både stemmestyrt og direkte i appen) å slå av/på/justere lys, bekreftes det av Google - men lysene endres ikke. Dette fungerte smertefritt tidligere, inntil det plutselig ikke gjorde det lengre - og gjelder samtlige lys. Det er ikke gjort noen endringer på systemene (om ikke noe har skjedd automatisk), hverken før, når eller etter dette problemet oppstod. Jeg har ikke fått feilsøkt selv enda, men tenkte å høre om dette er en kjent sak... Siter
Daniel_hoy Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Kjent sak, skjedde for 2 dager siden her. Men nå fungerer det igjen. Siter
BME Skrevet 18. november 2020 Forfatter Skrevet 18. november 2020 56 minutes ago, Daniel_hoy said: Kjent sak, skjedde for 2 dager siden her. Men nå fungerer det igjen. Måtte du gjøre noe? Fungerer fortsatt ikke her Siter
BME Skrevet 19. november 2020 Forfatter Skrevet 19. november 2020 11 hours ago, Johs. said: Prøv en Google "Resync HomeSeer" Prøvde først en "Synkroniser enheter", uten at det hjalp. En restart av HomeSeer og deretter ny synkronisering - så kom det opp (delvis). Det fungerer ikke helt likt som før, den skjønner ikke helt de forskjellige lys-kursene/gruppene - men det er i hvert fall noe kontakt der og jeg får slått av og på lys igjen. Siter
BME Skrevet 20. november 2020 Forfatter Skrevet 20. november 2020 I tilfelle det er flere som opplever dette, ser det ut til å være et "world wide problem" https://forums.homeseer.com/forum/homeseer-products-services/cloud-service-integrations/google-home/1434083-homeseer-stopped-responding-to-google-assistant-home-commands/page4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.