Isabell Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Har satt opp mesh hjemme med tp deco m5. Koblet opp to sonoshøytalere, men føler jeg stadig får kan ikke koble til selv om jeg er på samme nettverk. Noen med samme erfaring? Har det noe med mesh å gjøre? Noen triks? 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 SveinHa Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Har også Deco M5 og Sonos. Hadde noe småtrøbbel med at enkelte Sonoser ikke var tilgjengelig men det ordnet seg selv, aner ikke hva som var problemet. Eneste jeg sliter litt med nå er enkelte dødpunkter i meshen (selv om jeg er nær ene Deco enheten). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Preference Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Prøvd å koble bare en Sonos-høytaler til nettverk med kabel og aktivere Sonos-NET (ikke la de bruke WiFi) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Isabell
Har satt opp mesh hjemme med tp deco m5. Koblet opp to sonoshøytalere, men føler jeg stadig får kan ikke koble til selv om jeg er på samme nettverk. Noen med samme erfaring? Har det noe med mesh å gjøre? Noen triks? 😂
Lenke til kommentar
Del på andre sider
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.