ØysteinHJ Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Noen andre som har fått problemer med å bruke HSTouch på HS3PRO til HS4PRO oppgraderings-lisens? Kjører HS4 med en HS3PRO til HS4PRO oppgraderings-lisens, og brukte den samme lisensen når jeg nettopp installerte HSTouch Designer. Men når jeg prøver å koble HSTouch på Android-telefonen min til HS4-serveren, så får jeg bare opp en blåskjerm med tekst som indikerer at jeg ikke har gyldig lisens.. Siter
Moskus Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Hmmm, det var snodig. HS4 Pro har jo også HStouch... Siter
ØysteinHJ Skrevet 22. november 2020 Forfatter Skrevet 22. november 2020 Ja, har hatt det oppe å gå tidligere. Men det var på HS3, og jeg ble aldri ferdig med skjermen. Så tenkte jeg skulle begynne på nytt nå, men fikk bare den skjermen. Siter
Moskus Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Kjører ikke HS4 enda så jeg vet ikke, men jeg vet jo at flere andre bruker HStouch sammen med HS4. Siter
ØysteinHJ Skrevet 22. november 2020 Forfatter Skrevet 22. november 2020 Vel, det fungerte til slutt. Tenkte jeg skulle prøve på nytt nå, og nå fikk jeg opp muligheten til å deploye (fantastisk ny-ord!) til Android-telefonen min. Satt et par timer med det i går, men da var Deploy-menyen grået ut hele tiden. Nå derimot fungerte det. Så da så.. 🙂 Siter
Moskus Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 6 minutter siden, ØysteinHJ skrev: deploye (fantastisk ny-ord!) 😁 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.