tonheim Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Hei For 1 års tid tilbake hadde jeg en Trial versjon som jeg satte en del opp på, knotet litt, men fikk mye til å fungere. Men endte med at jeg ikke hadde penger til å investere i HS3 da. Nå har jeg kjøpt HS3 og lagt det inn på en annen maskin, så der er det en registrert versjon. Men jeg får ikke logget på den gamle versjonen siden Trial er gått ut. Er det noen måte å hente ut info fra denne, slikt som Devicer som var satt opp? Eventuelt andre instillinger? Siter
Moskus Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Alt ligger i database-filen i \Data\ og ini-filer i \Config\. Dette kan flyttes over. (Egentlig kan alle filer flyttes over, men siden installasjonen din er gammel ville jeg prøvd å oppgradere først.) Men hvis det er så lenge siden, så kan det kanskje være greit å starte på nytt. 1 Siter
ZoRaC Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 På Linux kan man slette Licenses.bin, vet ikke om det går på Windows. Siter
Moskus Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 11 minutter siden, ZoRaC skrev: På Linux kan man slette Licenses.bin, vet ikke om det går på Windows. ... får man ny Trial da? ? Siter
ZoRaC Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 26 minutter siden, Moskus skrev: ... får man ny Trial da? Ja. Jeg fikk bare 7 dager trial på Linux, la da inn en cron-jobb som slettet den 2 ganger i uken. Hadde det slik fra juni til Black Friday-tilbudet. Fikk også 30 nye dager på alle plugins. Siter
Moskus Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Haha! Må jo være en tabbe av HST da. På Windows er det ikke slik. Siter
DiderikFrom Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 1 hour ago, ZoRaC said: Ja. Jeg fikk bare 7 dager trial på Linux, la da inn en cron-jobb som slettet den 2 ganger i uken. Hadde det slik fra juni til Black Friday-tilbudet. Fikk også 30 nye dager på alle plugins. Da legger du inn egen cron som sletter licenses.bin! Festlig. Siter
ZoRaC Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 12 minutter siden, DiderikFrom skrev: Da legger du inn egen cron som sletter licenses.bin! Festlig. Jepp, det funka fint det. fikk ikke myhs og ifttt, men det gjorde ikke noe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.