Gl1 Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Planlegger å kjøpe en mini-pc til å kjøre Homeseer på. Så da tenker jeg å utnytte muligheten til å opprette en lokal sky-løsning. I hovedsak for å lagre bilder fra ulike pcer, mobiler osv. Hvilke program kan benyttes til slikt? Finnes det noe som kan synkroniseres med androidmobiler? Siter
Moskus Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Jeg hadde kjøpt en server til å kjøre HS (+div på), og så et NAS/SAN med store disker i. De har apper for remote tilgang. Siter
Kranglefant Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Nextcloud. http://nextcloud.com/ Siter
ØysteinHJ Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Har tidligere hatt en Synology-NAS som jeg var veldig fornøyd med. Synes Synology har en imponerende mengde av tilgjengelige applikasjoner som kan installeres via GUIen dems, alt fra å være en lagringsplass for overvåkningskameraer til å fungere som en Plex-server. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.