gladiåbygge Skrevet 25. november 2020 Skrevet 25. november 2020 Kan noen hjelpe meg med å anbefale et helt greit system for en middels interessert. Jeg vil bare ha noe som funker greit og gir en ekstra trygghet i hjemmet. Tenker på vannsensorer, bevegelse, dør/vindu og evt et kamera. Har zigbee/hue belysning i deler av huset og bygger ut det videre. Kom over dette her https://www.power.no/hjem-og-fritid/hjemmesikkerhet-og-overvaakning/smart-sikkerhet-og-overvaakning/beveglesessensorer/xiaomi-mi-smart-home-sensor-set-eu-smarthjemsett/p-1112983/store/?gclid=CjwKCAiAnvj9BRA4EiwAuUMDfzIK_tTiESbLSljqKzYQeebJjtSZLjMDDtxN5Hwj3tiM1hJ2nZ6LRBoCVA8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Er det noe i bygge videre på? Siter
stigvi Skrevet 25. november 2020 Skrevet 25. november 2020 Jeg ville gått for noe som var mer utbyggbart enn denne. Står på nettsiden du linket til at den støtter 32 enheter. Det høres merkelig lite ut. Selv har jeg et Home Assistant basert system og som deg så startet jeg i det små, men nå er det over 200 enheter koblet til. Siter
Moskus Skrevet 25. november 2020 Skrevet 25. november 2020 Enig med @stigvi, det hørtes lite ut. Men har du Hue, kan du fortsette å bygge ut det og legge en "hjerne" på toppen. HomeSeer, Home Assistant og Homey er populære valg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.