Knutarn Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Hei! Kjører HS3. Ved strømstans. Når HS3 starter opp så ønsker jeg at den sjekket et event om strømmen er tilbake ( basert på ping til div ting ) Hvordan kan jeg kjøre et oppstarts script som kjører event ved oppstart av HS3 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Ligger en startup.vb der som kjører ved hver oppstart. Bare legg til en ekstra linje der (f.eks som kjører et event). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 30. november 2020 Forfatter Del Skrevet 30. november 2020 (endret) On 28/11/2020 at 20:06, ZoRaC said: Ligger en startup.vb der som kjører ved hver oppstart. Bare legg til en ekstra linje der (f.eks som kjører et event). Flott takk! Har du noe forslag på hvordan denne teksten skal være får at den kjører et event som feks heter JUL Endret 30. november 2020 av Knutarn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 hs.TriggerEvent("JUL") 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2020 23 hours ago, Moskus said: hs.TriggerEvent("JUL") Thx! Mulig og endre det til feks at denne starter event jul om feks at en kontakt er på. Og om kontakten av er , så kjører den ikke Event jul. Når jeg kjører denne her så tvinger den event til og start selvom "AND IF" ikke er aktiv, eller om event er deaktivert. Om du skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Ja, da må du i samme script sjekke .DeviceValue. If hs.DeviceValue(DIN_DEV_REF) > 0 Then hs.TriggerEvent("JUL") DIN_DEV_REF er device referansen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 20 hours ago, Moskus said: Ja, da må du i samme script sjekke .DeviceValue. If hs.DeviceValue(DIN_DEV_REF) > 0 Then hs.TriggerEvent("JUL") DIN_DEV_REF er device referansen. Thx! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Knutarn
Hei!
Kjører HS3.
Ved strømstans.
Når HS3 starter opp så ønsker jeg at den sjekket et event om strømmen er tilbake ( basert på ping til div ting )
Hvordan kan jeg kjøre et oppstarts script som kjører event ved oppstart av HS3 ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
6 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.