Andreaz Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Hei, Er Tapatalk deaktivert? Får beskjed om at jeg ikke har rettigheter til å logge meg på med Tapatalk...? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torengmann Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 ... @iblis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Dette skal nå være fikset. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeXjensen Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 Det ser ud til der er problemer igen med Tapatalk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 28. juni 2021 Del Skrevet 28. juni 2021 PeXjensen skrev (3 timer siden): Det ser ud til der er problemer igen med Tapatalk. Tapatalk er for tiden deaktivert i påvente av oppgradering til IPS 4.6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aarpi3 Skrevet 22. februar 2023 Del Skrevet 22. februar 2023 Er Tapatalk aktivert igjen? Jeg får ikke lagt hjemmeautomasjon til i appen, men usikker på hvor feilen ligger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cringe Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 Slenger meg på her: Jeg får heller ikke lagt hjemmeautomasjon til. Hadde bedret flyten betraktelig i trådene, for min del 🙂 Får den opp når jeg søker, men får feilmelding når jeg forsøker å legge den til 😞 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 20. juni 2023 Del Skrevet 20. juni 2023 Den dårlige nyheten: Tapatalk har nå blitt fjernet fra Hjemmeautomasjon.no da denne tilleggsfunksjonen skapte mer hodebry enn nyttighet for oss som driver forumet. Den gode nyheten: Hjemmeautomasjon.no støtter nå Push Notifications både på Android og iOS ved å legge til siden på "Home Screen" som en egen app og samtidig godta sending for push notifications. Etter dette ble implementert så ser vi ingen grunn for å beholde Tapatalk funskjonen. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.