DiderikFrom Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Noen som har forsøkt eller tør forsøke noen av disse: https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20161122114453&SearchText=z-wave Veldig billig, i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Her er en tråd fra domoticz forum https://www.domoticz.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=12792 angående chinese z wave. Har ikke prøvd de selv. Men om du ska kjøpe så er det viktig å spesifisere US Zwave eller euro zwave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 26 minutes ago, DiderikFrom said: Veldig billig, i hvert fall. Til batteridrevne sensorer kunne jeg sikkert gått med på å prøve disse, men jeg ville aldri brukt dette på 230V spenning med last. Det er ikke mangel på historier hvor slikt fra Kina uten CE-merking/testing brenner seg. Jeg "brant" meg selv på dette da jeg kjøpte et USB-adapter derfra for en del år siden, det er ikke en risiko jeg er villig til å ta igjen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiderikFrom Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 (endret) 24 minutes ago, Fredrick said: Til batteridrevne sensorer kunne jeg sikkert gått med på å prøve disse, men jeg ville aldri brukt dette på 230V spenning med last. Det er ikke mangel på historier hvor slikt fra Kina uten CE-merking/testing brenner seg. Jeg "brant" meg selv på dette da jeg kjøpte et USB-adapter derfra for en del år siden, det er ikke en risiko jeg er villig til å ta igjen. Ja, men da bare bytter du strømforsyning til noe du stoler på, dvs. dersom det er en ekstern ac -> dc. Jeg ville heller aldri kjøpt en 230v mikromodul eller tilsvarende -- der er det knapt så jeg tør bruke Fibaro, Quibino, eller de andre kjente merkene. Endret 22. november 2016 av DiderikFrom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.