Marhil Skrevet 1. desember 2020 Skrevet 1. desember 2020 Har endelig fått ut fingeren og gått for ESP8266 med Tasmota/mqtt som er ferdig konfet for oppgaven. Stor var derfor skuffelsen da jeg satt 12v på rg11 og dryppet vann på den. Den er satt opp som "It's raining", men ingen rele eller diode viste livstegn. Er det noe jeg kan ha gjort galt? Måler 12,4v over skrukontaktene på Rg11. Måtte legge det bort da jeg brukte altfor mye tid, har ikke fått sett på det siden. Kan jeg ha koblet polene feil, eller skal det være ett fett? Siter
Moskus Skrevet 1. desember 2020 Skrevet 1. desember 2020 23 minutter siden, Marhil skrev: Er det noe jeg kan ha gjort galt? Hvis jeg ikke husker feil, så er det en del muligheter for feil. Hva skjer hvis du holder hånden over sensoren? Siter
Marhil Skrevet 1. desember 2020 Forfatter Skrevet 1. desember 2020 Skal prøve, men fiklet jo en del med den uten at det kom lyd eller lys Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.