AndersO Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 Heisan. Helt fersk Homey-bruker her. Jeg har gått til innkjøp av et par Namron Dimmere 2, samt en Homey som skal erstatte mitt utdaterte X-comfort system. Jeg sliter imidlertid med å få Homey til å registrere Dimmeren. Jeg får en feilmelding om "Det finnes ingen App for denne enheten" også legges den til som "Enkel Z-Wave enhet". Når jeg legger den til som dette, så fungerer den så jeg får slått lyset av og på, men jeg får da ikke dimmet. Jeg har installert Namron-Appen som finnes for Homey, og jeg velger "Dimmer 3-wire)" som ligger der. Jeg har oppdatert Homey til beta-versjon av firmware (5.0.0-rc.47) etter tips fra Elektroimportøren uten at dette hjalp. Noen som har noen tips til meg? Anders Siter
Moskus Skrevet 7. desember 2020 Skrevet 7. desember 2020 På 5.12.2020 den 16.00, AndersO skrev: Jeg har installert Namron-Appen som finnes for Homey, og jeg velger "Dimmer 3-wire)" som ligger der. ... og det er Fibaro-"app'en" du har installert? Ser enkelte har rotet litt der før. Siter
AndersO Skrevet 7. desember 2020 Forfatter Skrevet 7. desember 2020 23 minutter siden, Moskus skrev: ... og det er Fibaro-"app'en" du har installert? Ser enkelte har rotet litt der før. Nei, det er Namron-appen.... Siter
Moskus Skrevet 7. desember 2020 Skrevet 7. desember 2020 AH, jeg er idiot. Jeg så "Dimmer 2" og tenkte Fibaro med en gang. Sorry. Men da vet jeg ikke hva den er? 1 Siter
Tukun Skrevet 7. desember 2020 Skrevet 7. desember 2020 Du kan prøve å legge inn feilen din her: https://github.com/fiLLLip/namron-homey/issues Siter
AndersO Skrevet 7. desember 2020 Forfatter Skrevet 7. desember 2020 Ah, det forklarer jo litt 😄 Takk for info! Jeg har jo v5.0 beta installert , men Namron har selvsagt ikke sluppet oppdatert versjon ennå, så da hjelper jo ikke det. Noen som vet når v5.0 slippes for alle? Siter
Spurkis Skrevet 8. desember 2020 Skrevet 8. desember 2020 Noen andre gode alternativer til dimmere som fungerer godt med homey? Skal handle inn i morgen Siter
Spurkis Skrevet 8. desember 2020 Skrevet 8. desember 2020 Kan den kombineres med en vanlig dimmer eller bare bryter? Siter
ZoRaC Skrevet 8. desember 2020 Skrevet 8. desember 2020 31 minutter siden, Spurkis skrev: Kan den kombineres med en vanlig dimmer eller bare bryter? Hvis du med «vanlig» mener dimmer med hjul, så nei. Siter
Spurkis Skrevet 8. desember 2020 Skrevet 8. desember 2020 Hmm ok, ingen andre forslag så jeg kan dimme med både app og fysisk? Siter
Moskus Skrevet 9. desember 2020 Skrevet 9. desember 2020 9 timer siden, Spurkis skrev: Hmm ok, ingen andre forslag så jeg kan dimme med både app og fysisk? Fibaro Dimmer 2. Hold inne dimmer opp og ned. Ellers hvis du vil ha dimmehjul, så kan du se nærmere på f.eks. HeatIt Z-DIM og/eller Sunricher-dimmere. Andre har jo fått til Namron sine skrudimmere i Homey (mener jeg?)... 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.