aarpi3 Skrevet 18. januar 2021 Skrevet 18. januar 2021 (endret) Har lagt til virtuelle devicer for fridager (både i dag og i morgen) vis Fridager.vb. Så jeg det finnes muligheten til å lage eventer, problemet mitt er oversikten. Med 25 (ulike dager og ulike tider) eventer per lys så blir det vanskelig. Så fin masket syring blir selvfølgelig bare tull, men jeg mister oversikten lenge før dette. Kanskje Easytrigger eller cps-scenemaster er en del av løsningen? Eller har jeg misforstått noe? Endret 18. januar 2021 av aarpi3 regnefeil Siter
ZoRaC Skrevet 18. januar 2021 Skrevet 18. januar 2021 1 time siden, aarpi3 skrev: i dag: jobb - i morgen: jobb i dag: jobb - i morgen: fri i dag: fri - i morgen: fri i dag: fri - i morgen: jobb Borte Hvorfor spiller morgendagens status noen rolle i eventet som styrer lysene? Jeg tenker det som teller er om det i dag er jobb/fri eller borte...? Siter
stigvi Skrevet 18. januar 2021 Skrevet 18. januar 2021 1 minutt siden, ZoRaC skrev: Hvorfor spiller morgendagens status noen rolle i eventet som styrer lysene? Jeg tenker det som teller er om det i dag er jobb/fri eller borte...? Hos meg har slikt betydning for når det er fornuftig å legge seg og dermed styrer kveldslyset. 1 Siter
ZoRaC Skrevet 18. januar 2021 Skrevet 18. januar 2021 5 minutter siden, stigvi skrev: Hos meg har slikt betydning for når det er fornuftig å legge seg og dermed styrer kveldslyset. Ah, det var et scenario jeg ikke har tenkt på... her er det kveldslys fra kl 18... 😛 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.