Mastiff Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Dette skjønte jeg ingenting av... Jeg stoppet Hass, tømte automations.yaml og skulle starte på nytt. Og når jeg starter på nytt...er de j... automasjonene fremdeles der! Hvor kommer de fra? Problemet er at den det er feil i, ikke lar seg slette, jeg får bare feilmelding hvis jeg åpner den og får ikke slettet den. Så jeg må fjerne alt av automasjoner for å legge til de som ikke har feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Tja, si det. De leses jo inn og legges i minne. Kanskje de skrives tilbake når du stenger ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 10. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2020 Som jeg skrev så stoppet jeg Hass før jeg endret det, så det kan ikke være det. Jeg får prøve å ta en omstart og se om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 10. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2020 Jeg fant ut av det. De må slettes manuelt fra core.device_registry og core.entity_registry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 18 hours ago, Mastiff said: Jeg fant ut av det. De må slettes manuelt fra core.device_registry og core.entity_registry. Hvor finner du dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 11. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2020 Det ligger i katalogen Storage, under hovedkatalogen til home assistant. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.