Fermate Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 Jeg mener jeg leste at noen hadde fikset så Alexa visste hvilken Tids sone du var i? Kan du noen lage en mini guide på det? Siter
DiderikFrom Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 Jeg er på jobb og kan ikke rettferdiggjøre å bruke tiden på det nå, men det er andre som har lagd guide. Se min post fra en tid tilbake. Dog er det mange måter å gjøre dette på. Steg 1 er vel uansett likt for de fleste: bruk Chrome, slå på Developer tools, og snapp opp riktig curl call. Når du så skal sende curl callet igjen, er det snakk om masse forskjellige verktøy, men det definitivt enkleste er å bruke en linuxmaskin eller en mac og så bare lime curl-callet/kommandoen inn i terminalvinduet og trykke enter. Siter
iblis Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 Jeg brukte denne metoden på echoen jeg låner av deg. Dette fungerte fint for et par måneder siden. Siter
mk1 black limited Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 Noe nyttig her kanskje: http://www.echotalk.org/index.php/topic,228.msg1081.html#msg1081 Ellers fant jeg noen som lette opp amerikanske militærbaser rundt om i verden og brukte postnummeret fra dem. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.