Eivindsk Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Finnes dette og som ikke tar opp to plasser i stikkontakten? Må snakke med Homey. Den skal delvis kjøpes for å forlenge zigbee-rekkevidden. Er det noe annet jeg kan kjøpe for å forlenge rekkevidden? Ingenting av lamper/pærer er aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Jeg har en Samsung Smarthings kontakt som er liten nok. Den rapporterer spenning, strøm og effekt også. Og så har Ikea såkalte repeatere som kun har den funksjonen du er ute etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 På 11.12.2020 den 7.03, stigvi skrev: Og så har Ikea såkalte repeatere som kun har den funksjonen du er ute etter. Jeg kjøpte en slik, men den ble raskt lagt i skuffen da rekkevidden ble dårligere når jeg tok den i bruk, enn før 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.