mk1 black limited Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Det er andre gang dette skjer, har byttet power (fra Kjell), ledstripa og Nodemcu. Har strøm inn fra begge sider. 20201212_125226.mp4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Kan være feil med stripa? Mulig du kan sjekke med å gradvis øke antall LEDs i WLED-konfigurasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 12. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2020 Mnja. Har fungert helt fint en ukes tid med innstillinger som brukes. Samme med forrige runde. Himla rart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 55 minutter siden, mk1 black limited skrev: Har fungert helt fint en ukes tid med innstillinger som brukes. Ah... da tipper jeg datakabelen før eller i stripa har dårlig kontakt et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offpiste Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Hvor langt er det mellom Nodemcu og ledstipa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 13. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2020 21 timer siden, Moskus skrev: Ah... da tipper jeg datakabelen før eller i stripa har dårlig kontakt et sted. Men at det samme skjer med 2 (forskjellige) striper? 1 time siden, Offpiste skrev: Hvor langt er det mellom Nodemcu og ledstipa? 10 cm kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offpiste Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 8 timer siden, mk1 black limited skrev: 10 cm kanskje. Har du "level shifter" ? Eg hadde noe lignende når jeg hadde lang avstand mellom(2-3m) Nodemcu og ledstripa, så eg gikk til innkjøp av en QuinLED Dig-Uno da virket det fint. Har du koblet sammen alle GND og minus på Nodemcu og ledstripa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 14. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2020 Level shifter? Nei, det tviler jeg på - aner ikke hva det er Ja, alt av GND og minus er koblet sammen. Men uansett, det burde vel ikke virke fint en drøy uke og så slutte å virke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.