stigvi Skrevet 14. desember 2020 Skrevet 14. desember 2020 FYI: Jeg oppgraderte til ny versjon (2020.12.0) og la jo etterhvert merke til at den ikke kom i gang igjen. Så jeg kikket i loggen og så at den jobbet med å oppgradere databaseskjema. Hos meg tok det bortimot timen før den startet opp. Så vet dere det, hvis dere trykker på knappen og ser at det tar lang tid å starte. 1 Siter
Offpiste Skrevet 14. desember 2020 Skrevet 14. desember 2020 12 timer siden, stigvi skrev: FYI: Jeg oppgraderte til ny versjon (2020.12.0) og la jo etterhvert merke til at den ikke kom i gang igjen. Så jeg kikket i loggen og så at den jobbet med å oppgradere databaseskjema. Hos meg tok det bortimot timen før den startet opp. Så vet dere det, hvis dere trykker på knappen og ser at det tar lang tid å starte. Hvilken hardware kjører du det på? Tok bare 2 minutter her å oppgraderte til 2020.12.0 Siter
stigvi Skrevet 14. desember 2020 Forfatter Skrevet 14. desember 2020 48 minutter siden, Offpiste skrev: Hvilken hardware kjører du det på? Tok bare 2 minutter her å oppgraderte til 2020.12.0 Databasen ligger på en eldgammel Windows Server 2008 med trege disker Det fungerer så lenge det går. Den dagen den ikke vil mer så mister jeg 30 dager med historikk i HA og det er definitivt ikke noe problem. 1 Siter
Mathias Skrevet 15. desember 2020 Skrevet 15. desember 2020 Gikk lynraskt hos meg også. Maks 2 minutter... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.