sommerlyd Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 hvordan vil det vere og bygge opp styring på hytte med den nye z wave gateway v2 fra telldus tepraturstyring alarm må fungere offline og i perioder online ? Siter
Evelen Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 jeg har ingen erfaring med den der, men vil i høyeste grad tro det fungerer offline (koblet fra internet) så vell som online. Siter
arneolav Skrevet 26. november 2016 Skrevet 26. november 2016 Dette bør du vente med. Noen stk i første batch av V2 er hvisstnok ikke feilfri. Jeg foretrekker å vente til at noen har testet hvordan den fungerer offline. Siter
Slator Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Kan bekrefte det Arneolav sier. Jeg kjøpte denne, og må sende den tilbake igjen.. Endret 2. desember 2016 av Slator Siter
sommerlyd Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Skrevet 4. desember 2016 Da er det bare og vente satt opp telldus duo i mens Siter
arneolav Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Jeg benytter en Telldus Net på hytta og hjemme, styrer lys og varme like enkelt begge steder. Nå på høsten setter jeg på varme dagen før vi reiser, enten til hytta eller hjem. Har også flere temp. givere og kameraer begge steder. Fungerer helt greitt dette. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.