stigvi Skrevet 5. januar 2021 Skrevet 5. januar 2021 22 minutter siden, jaknudsen skrev: Og hvordan er OneDrive på Android bedre enn iCloud på iOS? 899 kroner for 6TB som er langt bedre for meg enn alternativet. Dessuten har jeg både en iphone (privat) og en android (jobb). Android gir i tillegg fordelen av å være lettere i bruk, ser finere ut og attpåtil gir mer for pengene. Og så har alle apper samme betingelser og en slipper å tenke på ios sine begrensinger. Siter
stigvi Skrevet 5. januar 2021 Skrevet 5. januar 2021 19 minutter siden, jaknudsen skrev: At andre apper ikke får lov til å gjøre ting med mine filer i bakgrunnen er en av grunnene til at jeg velger iOS Det var jo et ganske spesielt argument all den tid en installerer en slik app, gir den rettigheter og ønsker at den skal virke. Det gjør den på android. Siter
Moskus Skrevet 5. januar 2021 Skrevet 5. januar 2021 30 minutter siden, jaknudsen skrev: At andre apper ikke får lov til å gjøre ting med mine filer i bakgrunnen er en av grunnene til at jeg velger iOS For meg er den en grunn til å ikke velge iOS, men der er vi nok forskjellige. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.